Tisk na podloženih brezrokavnikih
Tisk na podloženih brezrokavnikih – opremljanje zaposlenih za jesen
Promocijski brezrokavniki so oblačila brez rokavov, na katera se natisne logotip podjetja, njegovo ime ali drug element celostne grafične podobe, ki jasno kaže pripadnost zaposlenega določenemu podjetju.
Topli (podloženi) brezrokavniki se uporabljajo v številnih panogah. Primerni so tako za zaposlene, ki delajo na prostem, kot tudi za delo v proizvodnji, skladiščih ali drugih prostorih z nižjo temperaturo. Pogosto jih nosijo tudi zaposleni v trgovinah. Vodstva podjetij pogosto vključijo na brezrokavnike logotip, ime podjetja ali simbolne grafike.

Tisk na brezrokavnikih dosega naslednje cilje:
- Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – logotip pred očmi strank utrjuje vašo podobo.
- Krepitev zaupanja v podjetje – enotna delovna oblačila dajejo vtis organiziranosti in profesionalnosti.
- Udobje in preglednost – zaposleni so jasno prepoznavni.
- Krepitev timskega duha – enotna oprema ustvarja občutek pripadnosti.
- Neposredna reklama – vsak zaposleni, ki nosi jopič z logotipom, je ambasador vaše blagovne znamke.
- Izboljšana podoba podjetja – enotna obleka pomeni, da podjetje skrbi za svojo predstavitev in zaposlene.
- Stroškovna učinkovitost – promocijski učinek nošenja uniforme je primerljiv z oglaševalsko kampanjo, a je cenejši.
Poleg promocijske vrednosti termo brezrokavniki ščitijo zaposlene pred vremenskimi vplivi in predstavljajo pomemben del zaščitne delovne opreme.
Katere materiale uporabljamo za tople brezrokavnike?
Najpogosteje uporabljeni materiali so:
- Najlon
- Poliester
- Druge sintetične tkanine
Ti materiali so lahki za vzdrževanje, trpežni, dobro zadržujejo toploto in se enostavno potiskajo.
Tehnike tiska na podložene brezrokavnike:
- Sito tisk (t.i. sitotisk ali "šilkografija") – idealen za večje naklade, preproste grafike z omejenim številom barv. Tisk je obstojen, oster in dolgotrajen, manj primeren za enote ali manjše serije, saj je priprava matrice dražja.
- Termotransferni tisk – prenos slike s pomočjo termofolije ali transfernega papirja pod visoko temperaturo. Primeren za velike in majhne serije, zelo obstojen in natančen.
- Sublimacijski tisk – najboljša izbira za sintetične tkanine, kjer barvila prodirajo v vlakna. Rezultat je zelo obstojen, neizpran dizajn.
Kakšne barve se uporabljajo za tisk?
- Plastizolske barve (za sitotisk) – primerne za vse barve tkanin.
- Peneče in bleščeče barve (za termotransfer).
- Posebna sublimacijska barvila – odporna na UV, vlago, gnitje in temperaturne spremembe.
Pred tiskanjem se tkanina pogosto obdela (npr. prekuha), da se odstrani tovarniška zaščita. Po tisku se nanese zaščitni sloj za obstojnost barv.
